Visar inlägg med etikett digital litercy. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett digital litercy. Visa alla inlägg

fredag 26 februari 2010

Digitala infödingar - användbart begrepp eller villospår?

Om du inte gör något annat denna vecka , så läs absolut artikeln i Newsmill "Talet om digitala infödingar är betydligt överdrivet" av Per Johansson Infontology. Ett mycket tänkvärt och välskrivet inlägg, som sätter rätt saker i fokus. Artikeln ingår i en debatt som initierats av Svenskt Näringsliv.